《季前賽》首集收視6點 網友讚搞笑冇悶場

ViuTV原創劇《季前賽》前晚(24日)首播,演員包括有MIRROR成員姜濤、陳卓賢(Ian)、呂爵安(Edan)及邱士縉(Stanley)、ERROR成員193(郭嘉駿)、肥仔(梁業),加上張繼聰、袁富華等實力派,陣容鼎盛,是ViuTV重頭戲。播出時段正正對撼TVB的台慶劇《美麗戰場》結局篇,據稱《季前賽》首集收視達6點(觀眾人數約39萬),在ViuTV算是高收視,而且網民也有不錯反應,認為首集節奏不錯,劇情搞笑冇悶場。

前晚導演袁劍偉更與一眾演員齊齊開facebook live跟網民互動,吸引了逾萬網民睇他們「吹水」。袁導率先發言表示:「期待好耐,辛苦好耐,又開工又停工,大家又病又肚屙又受傷,今日好開心成功出街。」姜濤說到:「我驚劇集播完之後,搞到我唔敢去街場,其他人以為我好似套劇咁。」Stanley即取笑他:「套劇出街就知道你唔勁。」導演也和應:「呢句好中肯。」

不少網民讚張繼聰、肥仔和Edan演出生鬼有趣,又有網友指姜濤演技有進步,「姜濤內心戲又進步了,恰到好處」、「阿孝駁九姐嘴嗰幕,姜嘅表情超可愛」和「高家孝和卓立峰 好有火花, 二位出場那氣氛和刺激呀, 期待佢哋對決。」

另外連鎖快餐店推出「籃神閃卡」,當中兩位「籃神」姜B和陳卓賢(Ian)的閃卡不用半日已被鏡粉掃清光,閃卡更出現炒價,當中「籃神卡」以姜濤的卡為例,最平為$50元,更有標價至$500。

最新文章