《廉政狙擊》內地率先開播 胡定欣女強人造型獲讚有霸氣

由邵氏兄弟及優酷出品,樂易玲擔任總製片人的《廉政狙擊》,由下星期一(2月20日)起逢在翡翠台播映,由黃宗澤、吳卓羲、王浩信、譚俊彥、胡定欣、蔡思貝、林夏薇、黃智雯領銜主演。

《廉政》早前在內地已率先開播,並成功引起關注度,胡定欣亦正亦邪的角色—屠敏更是令不少網民眼前一亮。在劇中為求報仇耍盡心機兼不擇手段的屠敏,表面上是昭強集團大老闆,身邊圍着一群忠心能幹下屬。為了打造女強人角色,定欣每次出場不但化行妝,且套裝或晚裝均相當Sharp醒,獲網民讚擁有「超強氣場」。問到定欣在角色造型方面有否給予任何意見或出動私伙時,她說:「今次嘅服裝都係由劇組服裝指導負責,雖然第一次合作,但係都好夾,佢為我安排嘅衫完全畀到我有做老闆嘅感覺。」

由於屠敏角色相當立體兼別具層次,不但有着慘痛的成長經歷及過去,為人有心計之餘亦有情有義,令定欣成功在內地播映期間贏盡好評,定欣受訪時亦坦言屠敏角色相當有難度:「呢個角色好多時都好需要忍耐,因為咁先可以達到佢嘅終極目的,就係討回公道。而呢個角色最難亦係忍耐,因為過程入面佢會遇到好多刺激到佢嘅嘢,例如要忍住啲壞人忍到最後一刻,同埋面對失散多年嘅至親,明明見到佢哋都不能相認,呢啲感覺係幾辛苦嘅,加上個角色嘅過去都好沉重,自己作為觀眾去睇(個故仔)都感受到好多傷痛。」

定欣的造型盡顯其女強人本色。
定欣的造型盡顯其女強人本色。

蔡潔感激定欣幫手揀台慶戰衣

除了定欣本身,定欣身邊的昭強兵團亦相當有睇頭,由三大靚女蔡潔、陳庭欣、莊思明及型男古天祥組成,五人更自稱為「五星戰隊」。四名得力助手中,以飾演屠敏得力助手、集團執行總監的蔡潔與胡定欣最多互動;雖然是次是蔡潔與定欣首度同劇合作,但原來早於蔡潔入行前,二人已經「合作」過:「嗰時我喺澳洲選完美之後去咗一間華人雜誌社度寫專欄,喺我入職唔知第一定第二個月,定欣就去咗澳洲,我就採訪咗佢,嗰時佢篇專欄係我寫嘅,亦算係我喺嗰間雜誌社寫嘅第一篇藝人訪問,所以都幾有緣,我一直都覺得佢好專業好靚。」談到劇中與定欣勁多互動,蔡潔笑言獲益良多:「我算係喺VIP位置去睇定欣表演,我覺得佢真係好游刃有餘。同埋有一排我有啲心事,我好Open同佢分享咗,佢又畀咗好多意見我,我都好Surprise,佢係好好嘅聆聽者。」蔡潔更感激定欣於去年台慶幫忙挑選戰衣:「我着咗條黑色裙,好多人讚,其實嗰條裙定欣有份幫手揀,所以好開心認識到佢呢位朋友,希望以後再多啲合作。」

劇中的五星戰隊形容。
劇中的五星戰隊形容。
蔡潔在劇中跟定欣有不少對手戲。
蔡潔在劇中跟定欣有不少對手戲。
蔡潔未入行前,原來跟定欣早在澳洲已結緣,自言有心事會跟對方分享。
蔡潔未入行前,原來跟定欣早在澳洲已結緣,自言有心事會跟對方分享。

最新文章