【2年前患子宮癌】金燕玲開頻道親証患乳癌:不幸中的大幸

金燕玲前年發現患上子宮癌,經手術後接受化療,在好友蘇施黃陪伴下積極面對,最後抗癌成功。昨日她在自己新開設的頻道「金燕玲 隨心。隨興」,第一條上載的片就是自爆患上乳癌,片中的她表現輕鬆,雖然談到發現硬塊、經醫生証實患上癌時也忍不住哽咽,但金燕玲表示自己是不幸中之大幸,希望拍片同大家分享。

她說:「我即刻搵醫生檢查,直至年初五確診係乳癌,點解我要公開去講呢?人人都分享飲食扮靚,一來我希望呢件事由我自己口中講出嚟,二來係我之前患癌呼籲大家做身體檢查同埋買保險,但今次我唔係因為身體檢查揭發,係我自己摸到,對我嚟講可能係上帝保佑我,竟然畀我自己發現到。呢粒嘢(腫瘤)好細,我好幸運,因為已經開刀做完手術。」

金燕玲表示乳癌屬一期B,已做手術切除了腫瘤,亦未有擴散跡象,稍後要接受電療,手術翌日已出院。她表示拍片同大家分享,是希望提醒大家要做身體檢查,「我呼籲大家,當你得閒冇事就去摸吓,平時我都唔會摸,因為根本唔知腫瘤係點,但我今次經驗話畀大家知,原來我個胸突然好脹,粒嘢會覺得『哽』住好明顯,所以一定要摸,知道自己有問題,就即刻去見醫生。」

她又表示:「可能有啲人會覺得,哎吔,金燕玲有冇搞錯呀,又生cancer,係呀,我乜嘢都要打孖嚟,流感嘅時候有兩個流感;兩年後又有第二個cancer,但係我覺得自己係一個好幸福同好幸運嘅人,兩個cancer都係不幸中嘅大幸。」

好友蘇施黃隨後在社交網站上載了二人的合照,相信是金燕玲接受手術後所影,並留言:「昨晚金小姐的新YouTube Channel 『金燕玲 隨心。隨興 』一出,有很多朋友及粉絲的慰問。金小姐叫我代感謝大家,佢真係好犀利的,做完手術第二日已出院,第三天已出街,佢話唔好當自己有病匿埋喺屋企喎!我做司機蘇,駕車也小心翼翼,費事揼親佢,衷心多謝大家關心!」

金燕玲在自己的頻道宣布患上癌症。
金燕玲在自己的頻道宣布患上癌症。
講講下有點哽咽,強忍着淚。
講講下有點哽咽,強忍着淚。
金燕玲表示是自己發現硬塊,幸未有散,現已做手術切除。
金燕玲表示是自己發現硬塊,幸未有散,現已做手術切除。
她呼籲大家要做身體檢查
她呼籲大家要做身體檢查
好友蘇施黃表示金燕玲手術翌日已出院,很犀利。
好友蘇施黃表示金燕玲手術翌日已出院,很犀利。

最新文章