林二汶婉拒《造星IV》導師 籌備開音樂教室

《全民造星IV》開始進行招募,上季《造星III》有份擔任導師的林二汶備受觀眾讚賞,甚至因而得到「二汶爸爸」的暱稱。新一季監製花姐(黃慧君)也誠邀二汶帶組,不過已遭二汶婉拒,她在社交平台解釋拒絕的原因:「特別感謝花姐再次邀請我做到呢個節目嘅導師,不過,我口頭請辭了。上台容易落台難。我想像,如果我再次做導師,我都難以超越上一次嘅自己。既然唔能夠做得更好,何不讓更多有才之士去做?經過深思熟慮後,我先下呢個決定。」

二汶又表示因為《造星III》而得到「二汶爸爸」的稱號,所以特別選父親節來宣布這個消息,就是預備開辦音樂教室,培育新一代的音樂人材,她續說:「亦都係因為做導師,我覺得有好多才華同天賦,都係從小培養的。呢個機會,俾我好大嘅啟發。於是,我將會籌備一間音樂教室,希望將音樂從教育伸延落去。選址同師資已經確定,希望不久將來可以同大家分享呢份喜悅。」

二汶在IG發文表示已婉拒花姐的邀請。
二汶在IG發文表示已婉拒花姐的邀請。
「二汶爸爸」打算籌備一間音樂教室。
「二汶爸爸」打算籌備一間音樂教室。

最新文章