梁文禮開咪向梁詠琪道歉 Gigi大方回應:自己有很大進步空間

商台DJ梁文禮被踢爆在私人facebook狠批梁詠琪(Gigi)演唱會,但在公開的IG戶口則勁讚Gigi好靚,被網民斥他是「雙面人」﹑「人前人後兩個樣」,引起公關災難。

今天(20日)梁文禮返商台主持《叱咤樂壇》,開咪親自解釋事件,他又表示透過DJ同事Vani(雲妮)寫了段長文向Gigi道歉。

梁文禮在節目一開始便說:「我仲繼續坐喺直播室,首先祝Gigi演唱會成功,亦都有好多樂迷鍾意呢個演唱會,帶畀佢哋好多時間上面嘅Rundown、好多回憶,我同梁詠琪、演唱會團隊以及買飛入場嘅觀眾,講聲唔好意思,亦都對唔住,自己喺私人平台睇完第一晚後,好肉緊,有好多嘢…呢度應該要點樣做、啲歌曲上面呢度斬咗一半、會有少少自己意見,就係自己平台好肉緊咁樣,傳媒就話狠批梁詠琪演唱會咁樣,我都希望呢個回應,大家可以接受。」

他又續指,一個演唱會有不同面向,他希望可以再以另一個角度,如有機會出DVD,他會再想睇一次,因為他接收到好多樂迷信息話:『你睇唔到啲乜嘢呀?』他稱可能座位角度問題,有些會睇唔到,希望可以再次欣賞這個騷。

他又說:「我本人同梁詠琪本人冇機會聯絡到,冇佢電話或聯絡方法,我透過Vani傳咗好大段文字畀梁詠琪,希望佢可以接受我嘅道歉,我有話畀佢知,點解我咁肉緊表達我對呢個騷意見,希望佢可以消化,希望嚟緊Gigi有新歌、有新演唱會嚟到叱咤樂壇呢度。由佢過去4次紅館演唱會,加埋Sam(許冠傑)仲夏夜狂想曲,每張CD、單歌派台,我都有細心聽,某程度上我唔係作為一個Outsider,一個叱咤樂壇主持去狠批一個演唱會,而我都係好鍾意梁詠琪嘅歌,佢嘅歌陪住我好多生活上經歷,好多種種問題,我都好肉緊當中聽到乜嘢,所以先有咁嘅回應。」

不過網民對於他的解釋不大接受,認為他毫無誠意:「愈講愈矛盾」、「佢講乜我都唔再信佢了」、「都幾厚面皮」。反而Gigi大方表示:「唔緊要!電影上畫都會有好或唔好評價,最緊要係我喺當中已盡咗最大努力,每一個意見我都會接受,的而且確我認為自己有很大嘅進步空間,都會不斷力求進步。」

問可認為梁文禮是雙面人?她說:「其實我冇睇,私下都唔太認識佢,所以唔使理會太多,做好自己本分,成個騷我都感受到大家好愛惜我,這樣已好足夠。」

對於演唱會被批評,Gigi大方表示會努力求進步,接受每一個意見。
對於演唱會被批評,Gigi大方表示會努力求進步,接受每一個意見。

最新文章