洪永城宣布結婚 準新娘梁諾妍:廁所求婚好好笑

二人之前屢傳婚訊,今日終於正式公布:「我們結婚了!」
二人之前屢傳婚訊,今日終於正式公布:「我們結婚了!」

37歲洪永城(Tony)與梁諾妍(Inez)這一對今日正式在社交平台宣布結婚的喜訊,兩人自2018年拍拖以來,屢傳婚訊,雖然例牌否認,但今日Tony和Inez終於各自在社交平台上載婚照,有情人終成眷屬。

洪永城上載的婚照見到兩人身穿行山look,雙手緊握在一起,Inez手上拿着一小束小白花,狀甚溫馨,他寫道:「由一齊跑步、到傾電話、睇日出、拍拖、不計劃的旅行、到扮攰逃避跑步、通宵睇動漫、同居、到我們至愛Coco離世、到開工連晚安早晨都沒有機會同你講、到今日一齊攜手踏上我倆的新旅程好在有你,緊握我手我希望一世都有你在身旁追到你是我的僥倖,娶到你是我的福氣Let’s get Married!」

另一張結婚照則見洪永城以白T恤配煲呔,Inez以背心T恤、 短褲加波鞋,兩人手拖手在運動場上興奮地跳起:「下半生手拖手,繼續一起跑下去,繼續跑去世界每個角落,感恩遇到你,常常帶給我歡樂,照顧我陪我通宵睇動漫睇網球比賽,工作上的互相扶持願餘生我們也要一起笑住過!#我們結婚啦 !」

談到求婚過程,Inez坦言求婚過程在洗手間發生,「求婚過程好好笑,好多蝦碌嘢發生,佢喺屋企個廁所度求婚,我覺得好好笑,不過好係佢嘅 style,成個過程我係笑到喊,不過都好感動,有晚佢拍完嘢返屋企,就入咗厠所一陣出嚟,跟住到我人有三急入厠所,佢又跟住我入廁所,當我打開廁所門,原來佢喺廁所度佈置咗有一個攝錄機,又喺洗手盆度放咗啲微型燈泡,又有一束鮮花,鏡上又貼咗啲心型卡,仲寫上MARRY ME?我好笑又感動,我問佢點解要喺洗手間求婚?佢話知道我一定會去洗手間,最好笑係佢拎隻戒指出嚟求婚時候,我話我真係好急,你等一等我去完廁所先,結果佢要等我辦完大事再求婚,我就Say Yes!」

洪永城今日回覆傳媒查詢時表示,今年初已求婚成功,目前正籌備婚禮,計劃在今年內舉行,確實日子會稍後公佈。

大家都喜歡運動、行山,有共同興趣。
大家都喜歡運動、行山,有共同興趣。
超開心的婚照!連求婚過程都十分搞笑。
超開心的婚照!連求婚過程都十分搞笑。

最新文章