肥媽炒燶股票輸$5,000萬 慶幸有健康 下月紅館再開騷

肥媽(Maria Cordero)將於下月27及28日(初六、初七)紅館開騷,不過其實肥媽曾於2016年舉行《友誼長存30週年香港演唱會》告別紅館,今日復出開騷,原來是因為在退休3年期間,她炒燶股票輸了近$5,000萬,加上老公又患上重病要承擔巨額醫藥費,今她不敢輕言退休。

肥媽說當年她手上有近4、5千萬現金,於是便打算退跟老公歎世界,後來有朋友叫她買關於電燈的香港科技股,怎料跌至停牌,股價短短幾日由8蚊大跌至8毫子,再跌到8仙結果輸剩200萬,連朋友都破產,她慶幸自己沒有炒孖展,不過經過今次重創,她反而變得積極:「過咗去就過去,唔係你就唔係你,冇得傾。個天都畀健康我做嘢啫,雖然跑唔返幾千萬條數,但都OK跑返少少嘅,至少喺世界各地嘅物業及鋪位全部已供滿,𠵱家可以過住平穩生活,賺吓錢做吓善事。」

肥媽又透露已寫好了平安紙分身家,海外物業會分給孫兒,肥媽指當日低價買樓,因為兩老打算周遊列國探兒孫,但可惜當兩公婆供完樓,老公就先行一步,老伴離世肥媽也不再置業。

至於下月舉行兩場《面對面演唱會》有齊老、中、青三代嘉賓,包括「黑妹姐」李麗霞、馬浚偉及《聲夢2》亞軍黃洛妍(Janees)外,肥媽又表示「預埋」已故老公Rick:「以前每次我做演唱會,佢都會喺台上打高鼓,到時個鼓手會打我老公套鼓,我會憑歌寄意唱《憑著愛》,希望唔好眼濕濕啦。」

圖:互聯網、FB

肥媽下月紅館再開騷。
肥媽下月紅館再開騷。
肥媽自爆退休三年,投資股票失利,足足輸了$5,000萬。
肥媽自爆退休三年,投資股票失利,足足輸了$5,000萬。
肥媽在海外有不少物業,本來打算跟老公周遊列國探兒孫,惜老伴行先一步。
肥媽在海外有不少物業,本來打算跟老公周遊列國探兒孫,惜老伴行先一步。

最新文章