陳慧琳去年車禍首度露面 擔心毁容 認患創傷後遺症

Kelly表示車禍後患有創傷後遺症。
Kelly表示車禍後患有創傷後遺症。

陳慧琳(Kelly)與湛琪清(Jessica)、吳家忻今晚(22日)到中環出席品牌活動,是Kelly自去年12月遇交通意外後,首次出席公開活動,Kelly回憶起事發一刻仍心有餘悸,又向記者展示額上的疤痕,指大仔因此事有創傷後遺症。

陳慧琳重提事發經過,她憶述撞車一剎那,面部撞向膠板及手機,當下已不斷流血:「我望倒後鏡一睇啲血係咁標出嚟,再望個仔有冇事,然後我右眼開始腫到豬頭咁睇唔到嘢。」後來上到白車,Kelly表示大仔見她受傷但沒有喊,「去到醫院,醫生睇到我嘅傷口,不停咁講傷口好深,當時我聽到好驚,心諗究竟有幾深,我會唔會好返,傷口係好似丫形咁,縫咗幾多針,我真係唔知。」又表示右眼角仍有疤痕,因為受傷要縫針的關係,比沒有受傷的眼為低,為此而感到很不開心。

陳慧琳承認與大仔意外後都有創傷後遺症,但不用看心理醫生,「後尾我哋再次坐車去到嗰個位嘅時候,我哋兩個都好驚,而我個仔就話會唔會再撞過?我就安慰佢唔使驚,我哋有扣安全帶。幸好過了又無事,原來『喺嗰度跌低,喺嗰度起返身』是真的可行。」

最新文章