44歲小肥淚崩宣布出櫃 直認同志身份

44歲歌手小肥(徐智勇)入行13年緋聞極少,早年有網民發現其社交網關注多位健碩男,被質疑性取向,但小肥曾激動否認:「我唔係基,但唔歧視同性戀。」惟近日接受陳志雲YouTube頻道訪問時,終於承認同志身份,宣布出櫃。今日更在IG發文:「嚇親大家,唔好意思。仲好緊張,但我自豪。」雖則驚魂未定,但起碼是誠實面對自己。

小肥於社交網發文表示仍自己「驚魂未定」。
小肥於社交網發文表示仍自己「驚魂未定」。

從流出的訪問片段睇到,志雲大師單刀直入問小肥:「有件事你跟我好似,記者成日問我係咪鍾意男人?有好多人咁問過你,你通常點樣耍開佢哋?」小肥表示:「未準備好,其實一路都驚,心裏面有啲負擔…我其實到28歲先確定某啲嘢,28年,我都一直否定緊自己某啲嘢,習慣咗,同埋一個恐懼,自己都驚咗,如果承認咗某啲嘢會點呢?」

小肥又提到在2017年製作專輯《睡前服》時,監製康家俊曾指專輯主題係「坦白」,他表示自己好似有所頓悟,並說:「佢哋都有問我,如果他朝一日,記者再問你會點呢?我想坦白,但係好難衝破,唔知點解。」

小肥接受陳志雲的訪問直認自己的性取向。
小肥接受陳志雲的訪問直認自己的性取向。

不過當志雲大師再問小肥是否承認自己的性取向時,他自然點頭說:「係呀!」更話自己面對陳志雲好像食了誠實豆沙包:「回想起2017年,如果真係有人問到我,我點呢?我其實都係耍走佢,唔知點解你一問我,我覺得好似係時候要行呢一步。」小肥「坦白」後顯得有點慌張,更忍不住淚流滿面。

圖:IG

小肥話自己面對陳志雲好像食了誠實豆沙包。
小肥話自己面對陳志雲好像食了誠實豆沙包。

最新文章