【修例激辯】與杜汶澤唇槍舌劍 陳百祥:可憐年輕人為海市蜃樓而犧牲

反修例風暴持續5個月,支持反修例的藝人杜汶澤和表明撐警的藝人陳百祥,今午(5日)一同獲邀出席香港電台節目,討論香港局勢。二人辯論時談及警察「濫暴」,包括坊間流傳有警察強姦示威者時,陳百祥指:「呢啲咪海市蜃樓囉,警察返工咁攰仲點強姦你?又話打死人,都唔見有屍體。」他又坦言,有年輕人和學生在事件中輕生是悲劇,亦可憐年輕人為了無法達到的目標而犧牲性命,他希望一萬個年輕人之中,有一個會認同他的話,回頭是岸。

杜汶澤(左)和陳百祥(右)一同上節目辯論,成為網民焦點。(港台影片截圖)
杜汶澤(左)和陳百祥(右)一同上節目辯論,成為網民焦點。(港台影片截圖)
杜汶澤指支持警察開槍的人是「泯滅人性」。(港台影片截圖)
杜汶澤指支持警察開槍的人是「泯滅人性」。(港台影片截圖)
陳百祥認為撐警是理所當然,維持社會治安的唯一選擇。(港台影片截圖)
陳百祥認為撐警是理所當然,維持社會治安的唯一選擇。(港台影片截圖)

政見不同的杜汶澤、陳百祥一開始便針鋒相對,杜更指支持警察開槍的人是「泯滅人性」。陳回應指:「我撐警,係因為我認為警察係維持治安唯一方法,但佢哋而家做咗磨心。」他自言不怕被針對,因他認為自己在做正確的事。

陳百祥續指:「開真槍係必須嘅,在警方性命受威脅垂危下,必須保護自己,阻止暴力繼續。你哋成日咁崇拜美國,睇下美國警察,五個對住一個露宿者都開真槍。」

杜汶澤指出警察執法時對示威者濫用暴力,陳百祥隨即反駁:「我睇唔到差人點樣暴力,如果年輕人唔係走去掟汽油彈、襲警,警察唔會使用武力,呢啲係事實,(電視)畫面都有影出來,唔係我作出來的。示威者蒙晒面,睇唔到係學生定係暴徒,警察就要以武制暴,自古以來都係治亂世用重典啦,警察只係返工,無怨無仇,點解要無端端打你?」

當節目主持人提到美心集團創辦人伍沾德長女伍淑清日前表示,將會放棄被「洗腦」的年輕人,陳百祥表示:「我絕對覺得年輕人係受害者,佢哋都係想爭取將來。我希望今日上來講話,一萬個(年輕人)有一個會接受,其實我哋喺香港,已經擁有好多嘢,免費教育、醫療,自由度比美國、歐洲仲好,你哋知唔知自己爭取緊咩?我睇唔到囉。」

至於示威者的訴求之一,是政府成立獨立調查委員會,杜汶澤和陳百祥都認同要做,但陳認為應該等暴力平息後才做:「我不嬲都贊成獨立調查,當然警察都會做錯要查清楚,但要件事完咗之後,仲要查好多方面,唔可以只查警察。」

陳百祥續表示:「我會可憐學生,點會因為一個海市蜃樓嘅目標而犧牲性命?」他續暗示,有人在背後誤導年輕人走上歧途:「點會有人以為犯罪可以等特赦?點會讀讀下書,用自己條命較飛?」

陳百祥最後語重心長地說:「我無細路,我而家真係唔明佢哋點諗,但我係香港人,好愛呢個家。呢件事本來唔關我事,我出來擺明係做箭靶,但我真係希望有年輕人會聽我講,希望暴力可以停止。」

最新文章