【政治校園】傷警男為港大出身工程師 父親嘆港大累死兒子

昨日(7月1日)港島區遊行涉嫌傷警的男子,2年前於香港大學土木工程系畢業後,於私人機構任職工程師。被捕黃姓男子父親今日(2日)接受媒體訪問時透露,兒子大學畢業後熱衷參與大學相關的活動,「如果唔去參加可能會畀人排斥」。黃父認為港大「累咗佢個仔」。

受傷警員的傷口血流如注,由同袍緊急救治。
受傷警員的傷口血流如注,由同袍緊急救治。
黃父嘆港大累死兒子
黃父嘆港大累死兒子

黃父表示,昨晚先接到一名不明男子來電指其子被捕,須向他索取其身份證號碼以尋求律師協助,但他不知對方身份及事件真偽拒絕提供,至今晨接到女兒來電方知其子被捕,形容自己「完全唔知咩事」。

黃父形容其子身材高大魁梧,平日喜愛跑步,即使大學畢業後亦熱衷參與大學相關的活動,而女友都是大學同學。黃父認為港大「累咗佢個仔」,只因大學不時舉辦活動及邀請已畢業的校友參加,「如果唔去參加可能會畀人排斥」。他指曾訓示其子平日「唔好參加咁多嘢,咁大個人唔聽都無辦法」。

他憶述其子昨午未有道明去向就出門,結果一晚未歸,令黃父不知所措、焦慮及徬徨,直言:「唔知點算!警方冇打過嚟,又冇人上嚟屋企搜查。」目前已退休的黃父與妻兒同住慈雲山公屋多年,妻子今日出門「湊孫」。

最新文章