冼國林:馬道立金蟾退売的高招

馬道立將於本月11日正式退休。
馬道立將於本月11日正式退休。
終院批准律政司提出的上訴許可申請後,黎智英昨天再度由懲教署收押。
終院批准律政司提出的上訴許可申請後,黎智英昨天再度由懲教署收押。

終審法院批准扣押黎智英嘅案件上訴。律政司上訴嘅理由同我之前講嘅大同小異,即是高等法院法官李運騰冇依據刑事程序條例9d2、同埋亦都冇嚴格遵守國安法42 條。主控官特別明確指出國家安全的嚴重性比起殺人嘅終身監禁的判罪不遑多讓。既然謀殺唔可以保釋,違反國安法更加唔可以保釋,呢個係好清晰嘅概念。但係馬道立嘅判詞好特別,佢唔係即時覺得個上訴係得直,只係話個上訴係有合理嘅爭辯空間,然後再將案件押後到二月先再正式審訊。有人問佢關於李運騰法官係咪犯咗錯,佢答案亦都只係一樣話有合理嘅爭辯空間,又話案件牽涉到廣泛嘅關注所以有理由批准上訴,完全逃避直接作答。

馬道立將案件押至明年2月才正式審訊,大家唔覺得有咩特別呢?其實就係馬道立將會在一月卸任,之後就由下手去接捧。佢呢一招乾坤大挪移,既唔會得罪外國免受制裁,又唔會得罪中央。係一個非常高明巧妙可以置身事外的做法。因為如下一任張舉能嘅判決係話律政司嘅上訴係嬴,即係話李運騰係錯誤嘅話,即將來所有犯國安法的被告就不容易批保釋。咁樣呢就好明顯引起外國勢力嘅不滿甚至制裁。如果張舉能判律政司輸,則可引起司法災難被中央責難 。馬道立不愧老江湖, 一招金蟾脫売做出佢個人完美結局,可以全身而退,佩服佩服。另外,唔知佢老婆被提名升任終審法院法官一事有冇下文,大家的目以待。

最新文章