櫻花控注意!innisfree旺角限定店變身濟州王櫻郵局

雖然櫻花賞花期已過,但如果你是櫻花控的話,就要留意了,事關innisfree將濟州的王櫻盛況帶來香港,於旺角山東街開設「innisfree濟州王櫻郵局期間限定店」,歡迎各位姊妹打卡之餘,更可在限定店率先試用濟州王櫻保濕提亮系列。

三大打卡位+兩大體驗區

innisfree濟州王櫻保濕提亮系列是品牌今年新推出的重點產品,香港更是全球第二個緊接韓國發售的城市,所以品牌特別在旺角開設期間限定店,雖然店面細細,但玩意和打卡位卻相當多,一齊嚟睇下!

濟州王櫻隧道

整條隧道以王櫻打造成,走進去都會被一片迷人粉紅的櫻花包圍着,影相超靚。

濟州王櫻波波池

呢個粉紅波波池雖然面積唔大,但記得拎埋個吹氣花花水泡打卡,效果一流。

濟州王櫻玻璃球

記得走入個玻璃球裏面,有大片王櫻花瓣,最適合影Boomerang。

濟州王櫻DIY明信片區

呢個位可以俾你自製濟州王櫻明信片送給你的至愛,工作人員會將明信片帶去濟州,再從濟州寄出,很窩心。

濟州王櫻體驗區

最後記得去體驗區,即場體驗濟州王櫻保濕提亮系列帶來的粉紅力量,試用完仲可以即場購買!

濟州王櫻Café

除了櫻花景點打卡、自製明信片外,參加者更可於濟州王櫻Café免費獲得爆谷及櫻花味汽水乙份,而且每日更會限量供應粉紅爆谷!

提提各位姊妹,記得進入店後領取passport,每完成一個項目,就可以蓋印一個,集齊其中3個印仔,還可以獲贈「濟州王櫻保濕提亮系列」三天試用裝乙份。如果將照片上載至instagram並完成指定程序,仲可以另外獲贈禮品!

濟州王櫻保濕提亮系列產品性價比很高。
濟州王櫻保濕提亮系列產品性價比很高。

innisfree濟州王櫻郵局期間限定店
日期:5月9日–5月12日
地點:九龍旺角山東街47-51號中僑商業大廈,星際城市地下6-7號舖
時間:中午12時30分至下午10時

最新文章