LINE FRIENDS去咗太古城 5米高Sally搶晒鏡

人氣爆燈的LINE FRIENDS趁着暑假在太古城中心上演了一個以SALLY為主題的「LINE FRIENDS結伴樂遊遊@Cityplaza」展覽,由即日至7月21日,LINE FRIENDS會現身太古城中心二樓中庭及中橋位置,仲有7大打卡位給大家影相,真是萌爆!

1) 入口處5米高Mega Sally

5米高Mega Sally戴上草帽化身領隊,在遊樂園入口迎接各位粉絲,真係好大啊!

2) 與Sally打鞦韆

第三個打卡位就是這個鞦韆架,雖然鞦韆不能動,但能夠同Sally排排坐合照,也可樂上半天吧!

3) 風車下的Moon

這個風車也很精緻,加上有Moon恭候各位,千企唔好放過呢個打卡位。

4) Brown & Cony露營區

早前Line Friends在港上演了一次大露營,如果錯過了今次可以在這裏補返數呢!

5) 同Choco玩Selfie

Choco已經在遊樂園的長櫈上準備好同大家Selfie喇!

6) 波士雪糕車

出動雪糕車?原來只作拍攝用途,不過一樣咁消暑!

7) 同Leonard玩搖搖板

遊樂園又怎少得搖搖板呢? 小朋友同Leonard玩搖搖板肯定勁開心!

8) 光影Sally小木屋

還有一間「光影Sally小木屋」,小木屋裡收藏了多個超可愛的Sally波波,只要輕輕一拍就會發光,參加者只需要登記訂閱「太古城中心電子報」,就可入內探索繽紛的光影樂趣!

9) 期間限定店

多款香港限定「BROWN & FRIENDS PLAY IN THE PARK別注版」精品,更於展覽期間在此期間限定店內獨家發售,粉絲們不要錯過!

別注版毛巾套裝 (一套兩條) $128
別注版毛巾套裝 (一套兩條) $128
別注版多用途摺疊墊 $168
別注版多用途摺疊墊 $168
別注版手提充電器 $299
別注版手提充電器 $299

最新文章