【幼園面試班】中招家長投訴:言過其實,嘥錢!

之後記者嘗試從網上論壇、群組,進一步了解這家天價「名幼面試班」,是否一如他們所說,能夠幫助小孩子入讀名幼,但發現口碑原來非常一般,不少家長更大歎物非所值。

利用家長收集試題 攞料返轉頭

目前幼稚園學額,足夠提供予適齡幼童。
目前幼稚園學額,足夠提供予適齡幼童。

升學顧問公司聲稱擁有全港各間名幼的面試貼士,收費後可向家長傾囊相授,其實他們是從何得知這些「貼士」?

有光顧過的家長踢爆,該公司其實是利用成功獲取錄的幼童家長作探子「攞料」:「本人經過某學校面試後發現同面試班教的有出入,學校只考小朋友無考家長,當然之後很幸運地靠着小朋友臨場發揮已入到心儀學校啦!反而佢地(哋)問番我地(哋)考過啲乜提供俾佢地(哋)。」

考間全部唔收 退款1,000元

亦有其他家長指出,這些面試班的效用是名過其實:「我考8間8間都唔入,所有嘢做齊晒,所有嘢都識晒,(名幼)都係唔收,搵笨!」該名家長又表示,該公司後來只退款1,000元,令她相當不滿:「老實講,佢教嘅嘢其實喺坊間都搵到,唔係啲咩特別貼士。」另一名家長在社交網站指該公司根本「貼唔中」試題:「對龍幼校網一(啲)都唔熟悉,連interview(面試)模式都不知道,又唔知道(啲)學校鐘(鍾)意乜類型學生。淨係不停催你plan(計劃)。」更呼籲家長們「唔好嘥錢」。

有家長在網上群組討論,認為光顧面試班成效不大。
有家長在網上群組討論,認為光顧面試班成效不大。

答非所問 畀資料家長不見小朋友

有家長亦指該公司「好流」:「我講明考港島女龍(一條龍學校),個顧問就一直推介叫我考民生、培正,完全答非所問。8次Consultant(諮詢),只係見主子(子女)二次,其餘時間比(畀)材料家長Train(訓練),咁不如家長自己教,洗(使)乜比錢佢賺,拎錢去同小朋友買書睇好過。」亦有家長表示:「嗰8間,包1-2間呼吸(普通)學校,(面試)就一定成功咁。」

專家質疑: 師資無保障家長宜審慎

面對家長種種不滿,有資深幼教界專家就質疑,這間所謂升學顧問公司的師資毫無保證,未必能真正幫到小朋友入學:「佢哋係由一班後生仔去創立,係咪有足夠經驗做教育呢?呢個存有好大疑問。」專家續指,坊間面試班百花齊放,卻不受政府監管,家長若覺得孩子有需要參加課程,宜慎選再作決定。

6291

相關文章

最新文章