【治安危機】(2)守法精神受損 香港成功基石動搖 梁美芬:一國兩制好大危機

梁美芬表示,延遲執法等於剝奪公義。
梁美芬表示,延遲執法等於剝奪公義。

「我哋區早排先發生過搶劫案⋯⋯其實而家區內好多小罪行同紛爭等等,都好難等到警察來協助。」立法會保安事務委員會委員梁美芬說。在她的選區九龍西,近日治安越來越差:「我哋街坊唔係要批評警察,係體諒佢哋,但這個問題不能持續下去。」

維持治安靠市民自律

梁美芬說,香港賴以成功的其中一樣東西,是法治精神,是要靠大家守法。目前執法人員調動人手處理暴動和騷亂是完全可以理解,但如果香港仍想維持有序,便需要靠其他市民有自律精神,可是情況卻未如理想:「例如有人從家中倒水落街,有街坊被淋到,我們去報警時,警察同我哋講,日常執法是無辦法,係減少咗。」

「所以社會因為暴徒的行為令治安受損,如果違法事項相對沒有那麼緊急,係真係安排唔到人來。又以違例泊車為例,違泊會引致擠塞,影響到社區。就算出動都不能一個人執法,要一隊人去做,因為驚危險。」

籲各方冷靜不要分顏色

梁美芬直言,有市民向她說,出街都唔安全:「驚講錯嘢畀黑衫打。」她認為市民心靈上感覺到唔安全,有市民見到戴口罩的黑衫就會驚,因為知道警察未必會即時出現幫助。梁又指,市民打市民的情況日益嚴重,不單部分市民與警察有嫌隙,市民對市民的信心也是零。

「其實唔同政見嘅人對政府都是不滿嘅,但我哋係咪要因為咁就毁滅香港呢?」梁美芬認為,各方持不同政見人士,都應該停一停、諗一諗香港這個家,是否要破壞晒?毁滅咗香港點改革呢?一國兩制真係好大危機!」

18992

相關文章

最新文章