有政治目的職工會應立即取締 文:冼國林

教育局長楊潤雄
教育局長楊潤雄

關於香港教育專業人員協會, 簡稱教協。它之所以能夠形成今天的龐大勢力,教育局責無旁貸。回歸初期,當大家都未清楚有外國勢力介入仍屬情有可原,但在2019年黑暴事件之後,各方面多次提出教協的政治立場有很大問題的時候,教育局完全當聽唔到,仲繼續去認可佢哋係一個代表教育界嘅一個團體,甚至同佢哋有項目金錢交收。

今天楊潤雄局長表態同教協劃清界線, 但係對當日大眾市民包括很多KOL 所反映嘅意見的時候,教育局又做咗啲乜嘢,考慮咗啲咩呢?

其實唔單止教育局、我見到特區政好多部門都仍然是尸位素餐,並無主動出擊,去研究一下有無漏洞需要修補,而是坐等中央指示似的。

其實關於教協嘅罪行及他們是否有違法行為,我曾經係 2020年1月「Ep31」及2021年4月「EP129」的視頻裏面講過教協有可能違反相關法例。首先,據我理解教協是根據《職工會條例》成立,但《職工會條例》第34條講得好清楚,所有職工會嘅資金,是不可以用於政治用途。教協是支聯會嘅會員,究竟佢有否俾過錢支聯會呢?我相信有嘅。另外, 2019年反修例事件中,據聞教協曾經出錢資助教師帶學生去示威遊行。 支聯會絕對是一個政治組織,反修例亦是一個政治行為,如果屬實,單是資金參與這兩個活動已經違反《職工會條例》第34條,勞工處長有權取消其註冊 。所以我建議執法當局去調查教協是否有金錢支持過上述政治活動。當教協註冊被取消之後,它就馬上成為一個非法組織,而所有教協嘅會員就係一個非法組織的會員。我在這衷心提醒所有教協現時的會員,去認真考慮是否馬上退會以免日後要負上法律上責任。

如果教協是根據《社團條例》註冊的話,保安局局長便可以簡單地運用《社團條例》5d所賦予權力,取消教協社團註冊,並宣布教協為非法組識,教協全體會員馬上成為非法團體的會員。

我認為教協是不應該有任何存在嘅空間,必須要完全取締。

另外我要講嘅就是香港記者協會,記協是根據《職工會條例》所成立,所以第34條禁止資金用於政治用途亦適用於記協。

我希望執法當局可以嚴肅對待,調查記協是否有違反《職工會條例》及偏離真正為職工爭取權益目的,如果有嘅話,亦應該馬上予以取締,而有關當局亦都應該馬上宣布不再承認香港記者協會任何代表地位,與它劃清界線。

轉載自冼國林Facebook

電影人,關心社會政局的時事評論員,KOL

*作者文章觀點,不代表堅料網立場

最新文章