與江嘉敏記招瘋狂互窒 馮盈盈拒被叫師姐

屢傳不和的馮盈盈與江嘉敏大方合照。
屢傳不和的馮盈盈與江嘉敏大方合照。

屢傳不和的馮盈盈與江嘉敏今日一同出席新節目《解構心機女》記者會,有傳因去年的富豪船P令好閨密反目,日前各自在社交網分享錄影節目破冰合照,馮盈盈被指疑似P圖。今日在記招上,二人大方合照,但又不時互窒,頗有火花。

被問到二人是否破冰?馮盈盈說:「係走冰先啱,講緊佢第一次做主持,所以請佢飲珍珠奶茶為佢打氣,係我唔夠細心,唔知道佢生理期,冇準備到熱朱古力。」

兩人的「世紀合照」惹來P圖風波,問到嘉敏可有覺得自己被P肥了?她笑說:「邊個P肥我先,你講邊張相先,我又唔知邊個P肥我喎?」盈盈則說:「張相係助手影,原相喺助手度,我覺得只係大家編輯風格唔同,我亦從來冇講過啲相冇P圖。如果有P圖我會大方承認,唔會有P扮冇P。」

嘉敏又稱盈盈做師姐,豈料盈盈不領情笑笑口說:「唔好嗌我師姐,我哋同年㗎!你2014年入行,又拍劇又拍電影,我嗰時仲讀緊大學未選港姐,應該我叫番你做師姐先啱!」

兩位傳不和的「死敵」被安排合作做節目,可有想過推演?馮盈盈稱從來不考慮推演,任何工作機會都很樂意接受。嘉敏說:「一直冇咁嘅事,係大家不斷抺黑、發酵,但都要多謝大家,唔係大家嘅惡意抺黑,我都冇呢啲工作機會。」盈盈則稱行動是最證明,大家合作做節目的確有火花,但強調由始至終都沒有不和。

圖:中通社

嘉敏聲稱不知道有相片遭人P肥了。
嘉敏聲稱不知道有相片遭人P肥了。
盈盈表示從未想過推辭演出。
盈盈表示從未想過推辭演出。

最新文章