MIRROR 12子終齊人現身活動 姜濤收身回復狀態

MIRROR今天出席保險公司活動。
MIRROR今天出席保險公司活動。

男團MIRROR今天(24日)終於齊人12子現身保險公司活動,久未露面的姜濤亦終於蒲頭,姜濤起初也表現拘謹,一輪熱身後回復狀態有講有笑。

早前因為腳傷而要停工,被問到康復進度?他說:「幾好幾好,仲做緊物理治療,大家唔使擔心。」有媒體影到姜濤去維園打波,問會否擔心傷及患處?他表示昨晩是受傷後首次去維園打波,是朋友叫的,又表示不怕再受傷,因為打籃球重要過生命,「打時都有就住就住,但睇片就唔覺。」

上月初亮相叱咤頒獎禮時,被指身形肥胖,演出又備受爭議,期後神隱接近兩個月,被問到是否受情緒困擾時,姜濤說:「話唔係就一定假,我覺得大家都講得幾啱,(減肥過程辛苦?)還好,但我更會畀心機醫好隻腳,隻腳唔好番,做唔到好多嘢。」(睇晒叱咤嘅負面評語唔開心?)開始一定有,多謝大家嘅抨擊,幾好。(點改進?)慢慢嚟,用作品說話。」

對於隊友柳應廷(Jer)和呂爵安(Edan)有份角逐今屆香港電影金像獎最佳新演員,姜濤卻未有入圍,問他有沒有不開心?他大方表示沒有,因為做演員的路很長,「有機會拍戲已經好好,自問演戲經驗唔多,所以開心就好,老實講阿Jer入圍提名,佢喺戲中做得好過我,因為我個角色一部分做自己,佢係全新角色,Edan都係。」

姜濤回復狀態。
姜濤回復狀態。
初時有點拘謹,之後同隊友有講有笑。
初時有點拘謹,之後同隊友有講有笑。
鏡粉引頸以待12子齊人現身活動。
鏡粉引頸以待12子齊人現身活動。

最新文章