Monchhichi x 為食跑 6月14日開始報名

又有得跑喇!第五屆為食跑將於10月在將軍澳舉行,今年更有Monchhichi陪大家一齊跑,叫得做為食跑,當然有不少環球美食啦,屆時仲有攤位遊戲及Monchhichi拍照區,最重要是參賽者可獲Monchhichi豐富的選手包,完成賽事後更可獲紀念獎牌等精品,所有禮品都係香港獨家限定,Monchhichi粉絲和愛跑的朋友,記得6月14日上網報名喇!

每位成功報名參加Monchhichi主題跑的參賽者均可獲得一套Monchhichi選手包,裏面包括有大頭Monchhichi跑手Tee、紋身貼、特別版襟章,同埋大頭Monchhichi 布袋!參加者完成賽事後可以更可以得到一面可愛嘅Monchhichi完成獎牌,報名費只是$300,抵玩!

另外,大會更特別設計了一系列以旅遊主題的禮品,只要另加$120起,就可以一次過擁有額外3款超可愛嘅 Monchhichi x 為食跑獨家禮品!這三款禮品包括長毛巾、passport套和旅行袋,超可愛!

「Monchhichi x為食跑2019」在6月14日起開始報名,設10公里個人及團隊、4公里個人及親子、2公里兒童及個人組別,大人小朋友都啱跑。

《活動詳情》
日期 : 10月13日(星期日)
地點 : 將軍澳
組別 : 10公里個人及團隊; 4公里個人及親子; 2公里兒童及個人
報名日期 : 6月14日起
詳情請參閱《膳動衡Food Sport》 FB專頁

圖片:膳動衡Food Sport FB專頁

最新文章