【ViuTV頒獎禮】林家謙成大贏家有壓力:想縮返去做幕後 姜濤:做亞洲第一

ViuTV昨晚首次舉行音樂頒獎禮《Chill Club推介榜年度推介20/21》,林家謙成為大贏家橫掃6獎,當中更包括「Chill Club 年度男歌手」金獎及「Chill Club 年度之歌」兩個大獎,至於MIRROR亦有很好的成績,各成員合共奪得8獎,包括「年度組合」金獎和一首金曲,陳卓賢獲「年度男歌手」銅獎,Jer 柳應廷獲「年度新人獎」,而在十首金曲中佔4首,包括MIRROR《IGNITED》、姜濤《愛情簽證申請》、Jer 柳應廷《迴光物語》及Anson Kong 、Ian Chan(陳卓賢)合唱版《蝸牛》。

大熱的姜濤只奪得「年度男歌手」銀獎,敗給林家謙,他上台時致謝時說:「今次我唔會O嘴,我由出道到而家,離唔開fans幫助,多謝香港人,相信我哋呢班後生仔,會變成亞洲第一。」

姜濤奪得男歌手銀獎。(圖:ViuTV FB專頁)
姜濤奪得男歌手銀獎。(圖:ViuTV FB專頁)

至於成為大贏家的林家謙,在頒獎禮後接受訪問時表示,頒獎禮令他好緊張、好有壓力,對「老是常出現」感到不慣,他說:「真係好怕自己成日出現,自己都偏向低調同內向。」他更自爆因備受矚目而壓力爆煲,更狂爆瘡和肚屙,他說:「攞咗獎反而仲緊張,因為唔知第二日啲人會點講,討論我值唔值得攞獎、或者得獎感受講得好唔好,好多唔同嘅解讀,我好怕呢啲!」

對於獲得男歌手金獎,他坦言冇想過會奪得,形容自己與男歌手獎還有很大距離,唔知個獎係有分金、銀、銅,如果得一個就未必係我,唱作獎會大機會啲,但今次得到大家嘅認可,都尊重、感謝Fans投票。」但得到肯定反而令他害怕:「如果真係有太多討論,我真係會縮,會想返去做幕後。初入行時冇諗過做幕前,只係想唱返自己嘅歌,畀啲機會自己試吓,唔係話有做歌手咁大目標。」

林家謙成今次頒獎禮的大贏家。(影片截圖)
林家謙成今次頒獎禮的大贏家。(影片截圖)

「Chill Club年度十大歌曲」得獎名單:
1 無力感(許廷鏗)
2 天生二品(陳凱詠)
3 IGNITED (MIRROR)
4 My Only One(鄭中基)
5 溝渠暢泳 (泳兒)
6 愛情簽證申請 (姜濤)
7 迴光物語 (Jer 柳應廷)
8 幸福門 (Gin Lee 李幸倪)
9 蝸牛 合唱版 (Anson Kong 江𤒹生、Ian Chan 陳卓賢)
10 一人之境 (林家謙)
「Chill Club年度男歌手」金獎:林家謙 銀獎:姜濤 銅獎:陳卓賢(Ian Chan)
「Chill Club年度女歌手」金獎:林二汶 銀獎:Serrini 銅獎:李幸倪
「Chill Club年度組合」金獎:MIRROR 銀獎:RubberBand 銅獎:Dear Jane
「Chill Club年度唱作歌手」:林家謙
「Chill Club年度新人」:Jer 柳應廷
「Chill Club年度作曲人」:林家謙
「Chill Club年度填詞人」:黃偉文
「Chill Club年度編曲」:林家謙
「Chill Club年度監製」:Edward Chan

最新文章