吳浩康榮升爸爸 太太郭思琳陣痛17個鐘誕下男B

歌手吳浩康(Deep)早前宣布太太郭思琳懷孕,今日Deep透過公司向大家公布囝囝於9月14日順利出世了,而郭思琳同時在社交平台分享相片和感受,經歷了17小時的陣痛,終於誕下8磅11的男B,而初為人父的Deep知道太太好辛苦,除了說多謝,更表示會好好配合太太的生活,至於BB改名方面就會和爸爸商量。

Deep表示,太太郭思琳原本打算順產,但去到醫院時子宮子宮頸仲未打開,醫生建議落催生藥,但落催生藥後會不時有陣痛,他說:「太太一路承受住痛楚,醫生同護士亦都同佢講子宮頸唔係好ready,唔ready嘅程度係,人哋有1至10度,我太太係1度都冇,太太內心失望之餘亦都好擔心,當然佢亦都好期待囝囝嘅出現,但始終冇呢方面嘅經驗,所以就會再擔心啲。」

結果郭思琳足足經歷了17個鐘頭的陣痛,他說:「我去到醫院嘅時候,姑娘第一句就同我講『其實你太太真係好忍得痛,佢可以咁樣頂,仲頂咗咁多個鐘』,所以真係好佩服太太,同埋真係好多謝佢,一啲都唔簡單,希望我可以繼續好好配合佢嘅生活啦。」

而郭思琳亦在社交平台分享感受:「今次呢個生育過程真係痛不欲生,最難捱嘅係好想順產,但一直催生到開刀前都等唔到宮頸打開,淨係不斷地feel到劇烈陣痛…. 不過最後見證住你平安出世,呢樣先係最緊要!(我仲好記得喺產房Deep爸爸聽到你第一下喊聲,佢開心到好似中獎咁成個彈起!爸爸媽媽第一次為人父母,好多嘢都無經驗,但我地會盡量去學,盡量去做,俾我哋所有嘅愛同耐心陪伴你長大,希望撑撑(BB乳名)你有一個開心嘅童年!」

吳浩康與太太郭思琳一索得男。
吳浩康與太太郭思琳一索得男。
郭思琳足足陣痛了17個鐘頭!
郭思琳足足陣痛了17個鐘頭!
郭思琳話Deep聽到BB喊聲,開心到彈起。
郭思琳話Deep聽到BB喊聲,開心到彈起。

最新文章