【鐵漢柔情】馬鞍山警署阿Sir柔情勸退示威者獲激讚

自反修例示威風波發酵以來,警隊被示威者仇視,令警民關係每況愈下。但昨夜一條來自馬鞍山警署一名警員的廣播短片,在網上熱傳,片中警員化身「DJ」,以磁性聲線勸喻非法集結的示威者臨崖勒馬,令不論藍黃紅黑白立場的網民,都一致讚好。

有網民攝下馬鞍山警署開咪警員的柔情一面。(影片截圖)
有網民攝下馬鞍山警署開咪警員的柔情一面。(影片截圖)

日前馬鞍山警署被示威者激烈包圍之際,一名警員嘗試開咪說服示威者撤離,聲調十分輕柔而誠懇,恍如化身電台DJ,試圖感化在場人士。

該名警員說:「你望下自己手機加入咗嘅群組,嚟緊呢5年,你係咪真係想同呢啲人失去聯絡?如果你坐監嘅話,你唔可以再聯繫呢啲人。如果非法集結,你出嚟嘅時候係5年後。如果你有進行過刑事毀壞,會係10年後,加埋15年。再如果參與過暴動,25年後,你數數?今年係2019年,我哋數返25年前。1994年,當時唔好話4G5G,連3G都未有,互聯網都未流行。25年後係一個咩世界?你就係願意,為咗今晚而失去嚟緊呢25年嘅光陰?」

短片引起網上熱議,絕大部分網民明顯「受軟唔受硬」,都對警員的表現大為讚賞,有網民指「雖然我唔認同佢亦唔鍾意警察,但係佢算做得好好」;亦有網民指,「唔好理有冇效,但係呢個感覺係舒服好多囉。」亦有網民說:「耳朵懷孕了,我想同佢情深對話!」

最新文章