【教育悲歌】(3)教師帶領學生抗爭 妄顧違法後果

一位不願透露身份的現任通識科老師,在接受本刊訪問時透露,當年任教的學校,超過一半教師支持反對派立場,當中更有教師相約學生一起去遊行抗爭,事後又在學校早會上,與學生分享親身經歷:「佢哋集中講點樣追求公義,仲會鼓勵學生去嘗試,講到唔去係唔啱嘅咁。但又唔會講返畀學生知,咁樣做係違法,或者有乜嘢後果。」

學生聽老師話,卻被灌輸錯誤訊息。
學生聽老師話,卻被灌輸錯誤訊息。

這位老師透露,這班政治立場偏頗的「黃老師」,平日十分積極,帶領學生去參與反政府遊行、請願。他又說,雖然學校知悉老師的言行,但從來不干預:「校方覺得老師有言論自由,同埋老師、學生放咗學之後,學校無權去管佢哋做嘅事。」

個人立場應放埋一邊

他又指,有些通識科教科書資料傾向單邊立場:「譬如講特首選舉,佢會問你『全民普選』定『1,200人的選舉』較體現到民主精神?然後列出嘅大部分理據都傾向『全民普選』,另一方嘅理據就好少,咁你好自然會支持『全民普選』。」

該名老師坦言,教師都是人,不可能沒有個人政治立場,但面對學生時必須持平,個人立場要放埋一邊:「成日都會有學生問我,『你點睇小圈子選舉?』、『你覺得咁咁咁係法治定人治?』我會答佢哋,我嘅睇法唔重要,最重要係佢哋自己點睇。」即使要討論一些敏感議題時,正反兩面的陳述都要兼顧,不能有所誤導。

12757

相關文章

最新文章