哀歎港人眼光狹隘 「棟篤笑唔等於黃子華!」

阿V近年積極在港推廣棟篤笑文化。
阿V近年積極在港推廣棟篤笑文化。

要在香港推廣棟篤笑文化,阿V認為並不容易,因為港人眼光太狹隘。
「大部分人都係識黃子華、林海峰,你唔可以話睇棟篤笑唔識黃子華,但你唔可以話棟篤笑就等於黃子華。即係Jazz係音樂,但音樂唔係Jazz一樣。」他認為,每位棟篤笑表演者都有自己的故事,表演方式亦可以千變萬化:「有啲人嚟open mic night(麥克風開放夜)會模仿黃子華,我話你唔使模仿佢嘅,我哋唔係cover band(模仿者)。如果我要睇黃子華,我係會去睇黃子華嘅,我唔駛睇你,反而我想睇你講你嘅故事。」
正正由於港人欠缺講故事文化,阿V更想將棟篤笑的正能量傳揚開去,不但身體力行到不同學校和機構授課,2017年起更創立每年一度的「香港爆笑節」,凝聚一班棟篤笑愛好者,舉行長達三星期的馬拉松式爆笑騷,向港人介紹不同種類的喜劇,有長、有短,可以唱歌、可以互動、可以玩遊戲。期間還創辦「新秀棟篤笑大賽」,培育本地棟篤笑新秀。

政策落後 娛樂事業難飛展
作為搞手,阿V坦言找表演場地是最大難題,他認為政府政策太落後:「爭拗最多係娛樂牌(發牌)嘅問題,太多grey area(灰色地帶)。以前做騷要經一啲渠道先做到,但今時今日已經變咗好多,可以上網自己賣飛、訂場地,但好多場地都無娛樂牌。」他又以觀塘工廈表演場地Hidden Agenda事件為例:「點解會冚佢?但又唔冚其他?就係法例太多grey area。」
阿V明白政府做很多事效率比較慢,但娛樂事業在互聯網推動下,發展非常快,他舉例:「YouTuber上網做嘅嘢,收嘅錢,報唔報稅?呢啲嘢好難拗。」他希望政府能盡早檢討娛樂方面的政策。

最新文章