《星空下的仁醫》 鍾嘉欣痛失愛兒 演技再提升 網友力推視后

TVB台慶劇《星空下的仁醫》進入結局篇,昨晚(15日)Eman(鍾嘉欣)因胎兒保不住而流產,兩度爆喊,看得人心酸動容,鍾嘉欣的演技更被不少網民評為視后級數。劇情講到鍾嘉欣突然下體出血,要做手術,可惜確診感染病毒所以救不到BB,鍾嘉欣雖然一度心跳停頓,幸好成功搶救,而鄭嘉穎做手術剖腹取出連住臍帶的BB,過程和BB道具都相當迫真,據知,BB道具造價達5位數,可謂相當揼本。

鍾嘉欣手術後甦醒,見不到兒子,最終鄭嘉穎告知其兒子已離世,鍾嘉欣爆喊:「對唔住呀!媽媽害死你呀!」真是聞者心酸,鄭嘉穎指是自己失誤害死BB,之後兩人真情對話,鍾嘉欣承認自己有幻覺,並傷心地表示知道是時候放下兒子:「我唔想自己咁清醒,佢之前仲喺我個肚入面,我連同佢Say聲Sorry都冇機會。我好掛住佢,好掛住BB呀!」單是兩場喊戲,已成功演繹了多種複雜情緒,難怪網民話「睇到心都實晒」。

嘉欣越洋受訪時大表感謝,又坦言做媽咪後對演喊戲有幫助:「學套劇話齋,媽咪是有一種本能,我的本能就是更加connect到我自己的內心世界同情緒,即是痛可以更痛。」

鍾嘉欣坦言做媽咪後對演喊戲有幫助。
鍾嘉欣坦言做媽咪後對演喊戲有幫助。
昨晚鍾嘉欣痛失愛兒爆喊,不少網民都表示睇到心都實。
昨晚鍾嘉欣痛失愛兒爆喊,不少網民都表示睇到心都實。
網友大讚鍾嘉欣演技是視后級。
網友大讚鍾嘉欣演技是視后級。

最新文章