姜濤孖鄭裕玲拍宣傳片 Do姐大讚sweet boy

MIRROR人氣王姜濤近日夥拍鄭裕玲(Do姐)合作為旅遊玩樂平台拍攝宣傳片,今早Do姐在社交平台分享與姜濤合照,還說很快會揭曉是甚麼一回事,Do姐一向十分愛鍚姜濤,經常請他上電台節目,今次首度合作,隨後Do姐再度分享二人合照,更留言:「合作愉快! He is such a sweet boy!大家要好好愛他啊!」

據知片中姜濤化身瑜伽小子、咖啡學徒、機師等多個不同造型,而一向識玩識食的DoDo就傳授姜濤「玩精啲!玩盡啲!」的竅門。

姜濤說:「廣告中有一幕係坐喺床上打遊戲機,雖然係我鍾意嘅籃球遊戲,但令我更難忘嘅係同DoDo體驗民航飛機嘅模擬飛行體驗,置身喺駕駛艙中飛越香港上空,好刺激、感覺好真實!」

而Do姐則表示:「以往見姜濤都係喺電台較多,今次係我哋首次合作拍宣傳片,拍攝過程又可以喺酒店內Staycation同埋大嘆美食,真係幾開心。拍攝過程好順利,而且喺酒店入面拍攝Staycation、又有美食,希望將來可以一齊飛到外地旅遊拍攝。」

Do姐表示跟姜濤合作愉快。
Do姐表示跟姜濤合作愉快。
Do姐經常公開大讚姜濤。
Do姐經常公開大讚姜濤。
二人合作拍宣傳片,相信又會掀起話題。
二人合作拍宣傳片,相信又會掀起話題。

最新文章